Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta Pszów w latach 2022-2023
Beneficjent:
- Miasto Pszów
Cel projektu:
- Celem zadania było usunięcie i zebranie azbestu z budynków mieszkalnych lub gospodarczych na ternie miasta Pszów oraz transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest, a także minimalizacja negatywnych skutków zdrowotnych spowodowanych obecnością azbestu i likwidacja szkodliwego oddziaływania azbestu na środowisko.
Efekt rzeczowy projektu:
- Demontaż/zebranie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest, pochodzących z budynków i/lub posesji stanowiących własność osób fizycznych, na terenie gminy Pszów.
Efekt ekologiczny:
- Ograniczenie uciążliwości dla ludzi i środowiska odpadów zawierających azbest poprzez usuniecie i unieszkodliwienie min. 3 Mg odpadów niebezpiecznych.
Termin realizacji:
- 01.05.2022 - 30.09.2023
Źródła Finansowania:
- Nakłady ogółem: 8 675,58 zł
- Udział własny mieszkańców: 6 043,58 zł
- Środki WFOŚiGW: 1 480,50 zł
- Środki NFOŚiGW: 1 151,50 zł