W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym oraz rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 16.08.2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku węglowego Burmistrz Miasta Pszów informuje, iż od dnia 17.08.2022 r. można składać wnioski o wypłatę dodatku węglowego.
Wnioski można składać osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Pszów, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów lub elektronicznie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP.
W przypadku złożenia wniosku o wypłatę dodatku węglowego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego.
Wnioski są do pobrania w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Pszów oraz z załącznika do niniejszego ogłoszenia.
Wszelkich informacji dotyczących dodatku węglowego udziela Referat Świadczeń Społecznych.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod nr. telefonu: 32 716 08 63
Wysokość świadczenia: Jednorazowa wypłata w wysokości 3 000 zł
Wnioski należy składać w gminie zgodnie z miejscem zamieszkania w terminie do 30.11.2022 r.