Biuro Rady Miejskiej
Do zakresu zadań Biura Rady Miejskiej należy:
- Obsługa wniosków i interpelacji radnych
- Obsługa wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów do rady gminy oraz spotkania z mieszkańcami i innymi podmiotami
- Przygotowanie projektów uchwał rady miejskiej
- Przygotowanie uchwał rady miejskiej
- Organizacja posiedzeń komisji, zespołów i innych organów kolegialnych rady miejskiej
- Obsługa wniosków i opini komisji
- Prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych radnych miejskich
- Realizacja zarządzeń, ogłoszeń i obwieszczeń burmistrza jako organu gminy
- Nawiązywanie kontaktów i określanie zakresu współdziałania gminy i jej jednostek organizacyjnych z innymi podmiotami lub jednostkami organizacyjnymi na gruncie krajowym
- Przekazywanie aktów prawa miejscowego do ogłoszenia i badanie zgodności z prawem aktów prawa miejscowego
- Udostępnianie informacji publicznej
- Rejestrowanie petycji, postulatów i inicjatyw obywateli
- Sporządzanie sprawozdań rocznych, bilansów i analiza z wykonania budżetu
- Wypłaty diet radnym
44-370 Pszów
(wszystkie pisma, wnioski i zapytania proszę kierować na adres e-mail: kancelaria@pszow.pl)
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Wypowiedz się na stronie Kontakt


















