INFORMACJA
BURMISTRZA MIASTA PSZÓW
z dnia 23.09.2019r.
o sporządzeniu spisu wyborców oraz o miejscu i czasie jego udostępniania w związku z wyborami do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu
Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonymi na dzień 13 października 2019 r.
Na podstawie art. 36 § 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 684 z poźn. zm) Burmistrz Miasta Pszów powiadamia wyborców o sporządzeniu spisu wyborców oraz o miejscu i czasie jego udostępniania w związku z wyborami Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonymi na dzień 13 października 2019 r.
Spis wyborców jest udostępniany do wglądu w Urzędzie Miasta Pszów w terminie od dnia 23 września 2019 r. do dnia 4 października 2019 r. (między 21 a 8 dniem przed dniem wyborów każdy wyborca może sprawdzić w urzędzie gminy, w której spis wyborców został sporządzony, czy został w spi-sie uwzględniony) w poniedziałek, wtorek i czwartek w godz. od 7.30 do 15.30; środa w godz. od 7.30 do 17:00, w piątek w godz. od 7.30 do 15.30 na pisemny wniosek wyborcy [§ 15 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie spisu wyborców (Dz. U. z 2015 r. poz. 5 z późn. zm. )]. Wzór wniosku stanowi załącznik nr 6 do rozporządzenia.
Udostępnianie spisu wyborców do wglądu następuje przez udzielenie infor-macji, że osoba wskazana we wniosku jest ujęta w spisie wyborców lub nie figuruje w spisie, w tym również z powodu skreślenia ze spisu, albo że dane wpisane we wniosku różnią się od danych osoby wpisanej do spisu wybor-ców. Na żądanie wnioskodawcy udzielona informacja jest potwierdzana na piśmie (§ 16 rozporządzenia).
Burmistrz Miasta Pszów
Czesław Krzystała