INFORMACJA
dotycząca doręczania decyzji podatkowych oraz zawiadomień o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Miasta Pszów.
Urząd Miasta w Pszowie rozpoczął akcję doręczania zawiadomień o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz decyzji w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i łącznego zobowiązania pieniężnego na 2016 rok.
Zawiadomienia o zmianie opłaty za gospodarowanie odpadami oraz decyzje o wymiarze podatku będą doręczane mieszkańcom za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Odbierający potwierdza odbiór pisma własnoręcznym podpisem, ze wskazaniem daty doręczenia.
Miasto realizując obowiązek doręczania pism podatkowych uzyskuje znaczące oszczędności niż w przypadku wysyłania drogą tradycyjną.
Akcja doręczania zawiadomień o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi będzie trwać do dnia 15 lutego 2016r., zaś decyzji podatkowych do dnia 29 lutego 2016r. Gońcy będą roznosić zawiadomienia i decyzje bezpośrednio do miejsca zamieszkania podatników.
Co ważne gońcy doręczają tylko pisma, nie pobierają od mieszkańców żadnych opłat; opłat dokonujemy wyłącznie na konto wskazane w zawiadomieniu i decyzji podatkowej.