Ogłaszam konsultacje społeczne dotyczące projektu uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanychprzy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub objętych gminną ewidencją zabytków.
Na podstawie art.30 ust.1 z dnia 8 marca o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2017 poz. 1875 z późn.zm.) oraz §3 i §4 Uchwały Nr XLII/336/2010 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 22 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultacji z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych
organizacji, zmienionej Uchwałą Nr XLIV/358/2010 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 10 listopada 2010 r. (Dz. Urz. Woj. Śl. 2010.258.4053),
zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Przedmiotem konsultacji społecznych jest projekt uchwały Rady Miejskiej w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejstru zabytków lub objętych gminną ewidencją zabytków, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
2. Konsultacje przeprowadza się w celu zapoznania z projektem uchwały wskazanej w ust. 1 oraz zebrania opinii i uwag dotyczących merytorycznego zakresu projektu.
3. Do konsultacji uprawnione są organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
4. Opinie i uwagi, o których mowa w ust.2 można składać w terminie 14 dni od dnia zamieszczenia niniejszego zarządzenia w Biuletynie Informacji Publicznej, w kancelarii Urzędu Miasta Pszów oraz pocztą elektroniczną - kancelaria@pszow.pl.
5. Konsultacje przeprowadza się poprzez zamieszczenie projektu uchwały w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.gmpszow.finn.pl , na stronie internetowej miasta oraz w siedzibie Urzędu Miasta na tablicy ogłoszeń.
§ 2.
Do udzielania wyjaśnień oraz przyjmowania opinii i uwag w sprawie przedmiotu konsultacji właściwy jest Pan Franciszek Sobala - Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości, ul. Pszowska 534, budynek II, piętro III.
§ 3.
Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości nie później niż w terminie do 7 dni od dnia jej zakończenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta, w Biuletynie Informacji Publiczne oraz na stronie internetowej miasta.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości w Urzędzie Miasta Pszów.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.