Ogłaszam konsultacje społeczne dotyczące projektu uchwały w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na realizację inwestycji związanej z modernizacją systemu grzewczego polegającego na likwidacji źródła ciepła opalanego paliwem stałym, niespełniajacego wymagań klasy 5 i wyższej.
Na podstawie art.30 ust.1 z dnia 8 marca o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2017 poz. 1875 z późn.zm.) oraz §3 i §4 Uchwały Nr XLII/336/2010 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 22 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultacji z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, zmienionej Uchwałą Nr XLIV/358/2010 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 10 listopada 2010 r. (Dz. Urz. Woj. Śl. 2010.258.4053),
zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Przedmiotem konsultacji społecznych jest projekt uchwały Rady Miejskiej w sprawie ogłoszenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na realizację inwestycji związanej z modernizację systemu grzewczego polegającego na likwidacji źródła ciepła opalanego paliwem stałym, niespełniajacego wymagań klasy 5 i wyższej, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
2. Konsultacje przeprowadza się w celu zapoznania z projektem uchwały wskazanej w ust.1 oraz zebrania opinii i uwag dotyczących merytorycznego zakresu projektu.
3. Do konsultacji uprawnione są organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
4. Opinie i uwagi, o których mowa w ust. 2 można składać w terminie 14 dni od dnia zamieszczenia niniejszego zarządzenia w Biuletynie Informacji Publicznej, w kancelarii Urzędu Miasta Pszów oraz pocztą elektroniczną - kancelaria@pszow.pl.
5. Konsultacje przeprowadza się poprzez zamieszczenie projektu uchwały w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.gmpszow.finn.pl, na stronie internetowej miasta oraz w siedzibie Urzędu Miasta na tablicy ogłoszeń.
§ 2.
Do udzielania wyjaśnień oraz przyjmowania opinii i uwag w sprawie przedmiotu konsultacji właściwy jest Pan Franciszek Sobala - Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości, ul. Pszowska 534, budynek II, piętro III.
§ 3.
Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości nie później niż w terminie do 7 dni od dnia jej zakończenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta, w Biuletynie Informacji Publiczne oraz na stronie internetowej miasta.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości w Urzędzie Miasta Pszów.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.