Miasto Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) na:
Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego sieci kanalizacji sanitarnej stanowiącej własność Gminy Miasta Pszów o dł. około 41 km z podziałem na zadania, zgodnie z przepisami prawa budowlanego art. 62 ust 1 pkt 2.
I. ZAMAWIAJĄCY
Miasto Pszów
Adres Zamawiającego: ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów
NIP: 647-17-04-382
REGON: 276258670
Tel./fax: 032 716-08-34
E-mail: kancelaria@pszow.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego sieci kanalizacji sanitarnej o dł. około 41 km w tym kolektor grawitacyjny o dł. 40,816 km oraz kolektor tłoczny o dł. 0,965 km z podziałem na zadania, zgodnie z przepisami prawa budowlanego art. 62 ust 1 pkt 2.
2. Z przeprowadzonej kontroli zostaną sporządzone protokoły dla poszczególnych zadań.
3. Pożądany termin przeprowadzenia przeglądu: do 10.07.2018r.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do przeprowadzenia okresowej kontroli stanu technicznego sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z przepisami prawa budowlanego art. 62 ust 1 pkt 2. oraz jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ubiegający się o udzielenie zamówienia ma prawo do złożenia jednej oferty.
2. Oferta winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych Wykonawcy lub przez osobę/y posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnej, udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.
3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, którego zakres określony został w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty.
4. W cenie oferty należy uwzględnić także wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego i zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami, wykonania zamówienia.
5. Wykonawca ma obowiązek podać w Formularzu Oferty cenę ryczałtową (brutto) za wykonanie zamówienia w podziale na poszczególne części.
6. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w pieniądzu (walucie) Rzeczypospolitej Polskiej (PLN).
7. Ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty.
8. Czas spływania ofert: 22 maja 2018 r.
9. Forma złożenia ofert: Oferty mogą spływać wyłącznie w formie pisemnej.
10. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, pisemnie, faksem lub e-mail’em w formie skanu dołączonego do e-mail’a.
11. Adresy doręczeń ofert: siedziba Urzędu Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów – Kancelaria, II budynek, II piętro.
V. OCENA OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - Cena 100%
2. Zamawiający złoży zamówienie temu Wykonawcy, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia tj. najniższą cenę.
3. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie w przypadku braku możliwości sfinansowania przedmiotowego zadania.
VI. DODATKOWE INFORMACJE
1. Termin płatności: do 30 dni.
2. Dodatkowych informacji udziela Pani Bogusława Warzecha-Podeszwa pod numerem telefonu 032 716-08-33.
VII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
1. Formularz oferty