Na podstawie art. 21 ust. 4 i 5 ustawy o lasach (Dz. U. z 2017, r., poz. 778 ze zm.), Burmistrz Miasta Pszów zawiadamia, że w dniach od 20.11.2017 r. do 19.01.2018 r. w siedzibie Urzędu Miasta, przy ul Pszowskiej 534 w Pszowie, w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości, w budynku II, pok. nr 23, w godzinach pracy Urzędu (tj. poniedziałek, wtorek czwartek: 7:30-15:30, środa: 7:30-17:00, piątek: 7:30-14:00) będzie wyłożony projekt Uproszczonego Planu Urządzenia Lasów oraz Inwentaryzacja Stanu Lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych na okres od 1 stycznia 2018 od 31 grudnia 2027 r., dla obrębów ewidencyjnych: Pszów, Pszowskie Doły, Krzyżkowice.
Zainteresowani właściciele lasów mogą składać zastrzeżenia i wnioski w sprawie planu, w miejscu jego wyłożenia, w terminie 30 dni od daty wyłożenia projektu Uproszczonego Planu Urządzania Lasu.
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy o lasach (Dz. U. z 2017 r., poz. 778 ze zm.) Uproszczony Plan Urządzenia Lasu będzie podstawą naliczenia podatku leśnego.