Burmistrz Miasta Pszów informuje, że Rada Miejska w Pszowie podjęła uchwałę nr III/20/2024 z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Pszów.
Wnioski można składać w zakresie wyżej wymienionego projektu planu ogólnego na piśmie:
- w postaci papierowej na adres: Urząd Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów
- w postaci elektronicznej na adres: kancelaria@pszow.pl
- w postaci elektronicznej za pomocą platformy ePUAP,
Co powinien zawierać wniosek?
Wniosek musi zawierać:
-
imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy,
-
adres zamieszkania lub siedziby,
-
wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.
Dodatkowo wniosek może zawierać:
-
dane kontaktowe, takie jak adres e-mail, adres do korespondencji lub numer telefonu.
Termin składania wniosków
Wnioski należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 maja 2025 r.
Gdzie znaleźć wzór formularza?
Wzór formularza wniosku dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu pod adresem:https://bip.gmpszow.finn.pl/bipkod/40325802
Jednocześnie, na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 1 i pkt 3, art. 46 ust. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego projektu planu ogólnego. Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi w zakresie ochrony środowiska do Burmistrza Miasta Pszów w trybie analogicznym jak wnioski do ww. projektu planu ogólnego, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.05.2025 r.