Przypominamy, że do 28 lutego br. pracownicy Urzędu Miasta w Pszowie roznoszą decyzje podatkowe oraz informacje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na 2025 rok.
Decyzje / informacje dostarczane są od poniedziałku do soboty. Każdy mieszkaniec i mieszkanka otrzymuje decyzję podatkową w kopercie - odbiór decyzji należy potwierdzić datą oraz podpisem. Razem z decyzjami przekazujemy również informacje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na 2025 rok.
W sytuacji, gdy pracownik nie zastanie nikogo w domu, podejmie kolejne próby doręczenia decyzji. Decyzje, które nie zostaną doręczone adresatom, zostaną przesłane pocztą.
Pracownicy nie pobierają jakichkolwiek kwot pieniężnych. Płatności za podatki i odpady można dokonywać przelewem bankowym (indywidualny numer konta bankowego wskazany jest w doręczonej decyzji), lub wpłatami gotówkowymi w tut. Banku Spółdzielczym – ale w tym przypadku należy mieć ze sobą decyzję/informację, która zawiera numer konta i dane osobowe podatnika.
Przypominamy, że pierwszą ratę podatku należy opłacić do 15 marca 2025 r. zgodnie z przepisami ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, zaś pierwszą ratę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy uiścić do 28 lutego 2025 r. zgodnie z uchwałą Nr LV/456/2023 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 29 listopada 2023 r.
Na wszelkie pytania mieszkańców dotyczące decyzji podatkowych/informacji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi chętnie odpowiedzą pracownicy Referatu Podatkowego pod numerami telefonu: 32 716 08 17, 32 716 08 16 oraz pracownicy Referatu Gospodarki Komunalnej i Ekologii pod numerami telefonu: 32 716 08 18, 32 716 08 19.