W e-Urzędzie Skarbowym funkcjonuje usługa doręczenia tzw. e-korespondencja. Zapewnia ona klientom Urzędu stały i nieograniczony dostęp do korespondencji dotyczącej spraw podatkowych. Za pomocą e-Korespondencji można wysyłać i odbierać m.in. pisma w sprawach ogólnych, zaświadczenia, wnioski i zawiadomienia.
Na czym polega usługa e-Korespondencji w e-Urzędzie Skarbowym?
Usługa e-Korespondencji pozwala na wysyłanie i odbieranie online pism w sprawach ogólnych, zaświadczeń, wyjaśnień, wniosków oraz zawiadomień z Krajowej Administracji Skarbowej, przez 24 godziny na dobę. Wystarczy zalogować się na swoim koncie w serwisie e-Urząd Skarbowy i wyrazić zgodę na doręczenie elektroniczne.
To bardzo proste. Wystarczy, że:
1. Zalogujesz się na
podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy.
2. W zakładce "Ustawienia" wybierzesz
opcję "Zgody i powiadomienia" i zaznaczysz zgodę na e-korespondencję.