Burmistrz Miasta Pszów ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko podinspektora w Referacie Księgowości Urzędu Miasta Pszów. Dokumenty należy składać do 4 lipca 2024 r.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
- 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
- doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej,
- znajomość przepisów prawa, a w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia ws. sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie jest karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią
Wymagania dodatkowe:
- znajomość programów księgowych firmy REKORD SI Bielsko - Biała.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- bieżące i prawidłowe prowadzenie rachunkowości Urzędu Miasta w zakresie dochodów budżetowych, zgodnie z obwiązującymi przepisami oraz bieżące i prawidłowe księgowanie operacji gospodarczych,
- rzetelne, bezbłędne, sprawdzalne i bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdawczości Urzędu Miasta w zakresie dochodów zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie sprawozdawczości budżetowej i w zakresie operacji finansowych,
- bieżąca współpraca z bankami i instytucjami bankowymi,
- bieżące i prawidłowe prowadzenie rachunkowości w zakresie dzierżaw, wieczystego użytkowania, prawa własności, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz bieżące i prawidłowe księgowanie operacji gospodarczych, a także terminowe sporządzenie sprawozdawczości,
- prawidłowe i bieżące prowadzenie windykacji należności wynikających z zakresu czynności,
- bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie funduszu i zaliczki alimentacyjnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz bieżące i prawidłowe księgowanie operacji gospodarczych,
- właściwe przechowywanie i zabezpieczanie oraz prawidłowe prowadzenie ewidencji i rozliczania druków ścisłego zarachowania (czeki, bilety opłaty targowej),
- kompletowanie i przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy kandydata (BIP – załącznik do ogłoszenia)
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, kursy, studia podyplomowe, egzaminy zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia),
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń UM danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od sierpnia 2024r.
- pierwsza umowa o pracę na czas określony - 6 miesięcy,
- miejsce wykonywania pracy – Urząd Miasta Pszów ul. Pszowska 534,
- stanowisko związane z pracą przy komputerze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Pszów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Pszów ul. Pszowska 534 w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora w Urzędzie Miasta Pszów.”
Dokumenty należy składać do dnia 04 lipca 2024r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumentów nie odsyłamy. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gmpszow.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Pszów (budynek B) przy ul. Pszowskiej 534
Kwestionariusz personalny kandydata jest dostępny w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Pszów (budynek B parter) oraz na stronie BIP Urzędu Miasta Pszów, jako załącznik do ogłoszenia.
Wynik naboru zawierający imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego wyłonionego kandydata zostanie upowszechniony w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Pszów.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pani Joanna Owczarczyk – kierownik referatu, tel. 0327160831