Burmistrz Miasta Pszów ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisko podinspektora w Referacie Księgowości. Dokumenty należy składać do dnia 22 stycznia 2024r.
Kandydaci do pracy w Referacie Księgowości powinni spełniać następujące wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe, ekonomia, rachunkowość, zarządzanie,
- 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
- doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej,
- znajomość przepisów prawa, a w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia ws sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie jest karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Ponadto wymagania dodatkowe są następujące;
- znajomość programów księgowych firmy REKORD SI Bielsko - Biała.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie, kompletowanie i nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych wymagających merytorycznego potwierdzenia przez właściwe komórki,
- kontrola przyjmowanych dokumentów pod względem formalno rachunkowym oraz sprawdzenie prawidłowości i kompletności adnotacji dokonanych przez merytorycznie odpowiedzialne osoby,
- bieżące i prawidłowe prowadzenie rachunkowości Urzędu Miasta poprzez stwierdzenie zakwalifikowania dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych przez wskazanie okresu oraz sposobu ujęcia dowodu w księgach rachunkowych tj. dekretacja zgodnie z zasadami rachunkowości, obowiązującym planem kont i klasyfikacją budżetową oraz złożenie podpisu jako osoby odpowiedzialnej za te wskazania,
- bieżące sporządzanie i terminowa realizacja przelewów bankowych w systemie bankowym w tym z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności,
- prowadzenia prawidłowej i kompletnej ewidencji księgowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- uzyskanie potwierdzenia sald od jednostek, którym powierzono własne składniki aktywów do używania,
- sporządzanie protokołów z weryfikacji sald aktywów i pasywów nie objętych spisem z natury lub uzgodnieniem sald, drogą porównań danych wynikających z ewidencji księgowej ze stosowną dokumentacją źródłową znajdującą się u osób merytorycznie odpowiedzialnych,
- kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zgodnie kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zgodnie zz obowiązującymi przepisami, obowiązującymi przepisami,
Wymagane dokumenty
- kwestionariusz osobowy kandydata (BIP – załącznik do ogłoszenia)
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, kursy, studia podyplomowe, egzaminy zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia),
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń UM danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od maja 2024r.
• pierwsza umowa o pracę na czas określony - 6 miesięcy,
• miejsce wykonywania pracy – Urząd Miasta Pszów ul. Pszowska 534,
• stanowisko związane z pracą przy komputerze.
Składnie dokumentacji
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Pszów ul. Pszowska 534 w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora w Urzędzie Miasta Pszów.”
Dokumenty należy składać do dnia 22 stycznia 2024r. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumentów nie odsyłamy. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gmpszow.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Pszów (budynek B) przy ul. Pszowskiej 534.
Kwestionariusz personalny kandydata jest dostępny w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Pszów (budynek B parter)oraz na stronie BIP Urzędu Miasta Pszów, jako załącznik do ogłoszenia.
Wynik naboru zawierający imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego wyłonionego kandydata zostanie upowszechniony w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Pszów.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pani Joanna Owczarczyk – kierownik referatu, tel. 0327160831
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Burmistrz Miasta Pszów z siedzibą w Pszowie (44-370), ul. Pszowska 534.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@pszow.pl
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji – na podstawie art. 6 ust.1 lit.a w/w rozporządzenia oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
- Twoje dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, a po zakończonej rekrutacji dane będą przechowywane jedynie w celach archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
- Dane osobowe osoby wybranej w ramach procedury naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej. W pozostałych przypadkach dane nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
- Posiadasz prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody.
- Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. Brak podania danych w zakresie niezbędnym zgodnym z Kodeksem Pracy skutkuje brakiem udziału w rekrutacji. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej