Burmistrz Miasta ogłasza nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta na stanowisku samodzielnego referenta w Referacie Architektury, Inwestycji, Remontów i Nieruchomości.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe o kierunku : administracja, architektura, budownictwo lub geodezja,
- 1 roczny staż pracy,
- znajomość przepisów prawa, a w szczególności:
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy Prawo budowlane. - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie jest karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub państwowej;
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich aktualizacją oraz planów ogólnych
- wydawanie wyrysów, wypisów, zaświadczeń w oparciu o miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
- wydawanie informacji o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
- prowadzenie rejestru decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- prowadzenie postępowania w zakresie wydawania decyzji administracyjnych na podział nieruchomości,
- wykonywanie czynności związanych z nabywaniem na rzecz miasta i zbywaniem gminnych nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie prawa pierwokupu w zakresie obowiązujących przepisów,
- współpraca z Sądem Rejonowym w Wodzisławiu Śl. w zakresie prowadzenia spraw związanych z postępowaniem wieczystoksięgowym oraz prowadzenie spraw o nabycie spadku przez gminę.
- współpraca z Referatem Podatkowym w zakresie prawidłowego ustalania podatków od nieruchomości stanowiących własność gminy.
- prowadzenie postępowania w zakresie opłaty planistycznej,
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy kandydata (BIP – załącznik do ogłoszenia)
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, kursy, studia podyplomowe, egzaminy zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia),
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- pświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń UM danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od m-ca grudnia 2023r.
- pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy,
- miejsce wykonywania pracy – Urząd Miasta Pszów ul. Pszowska 534,
- stanowisko związane z pracą przy komputerze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Pszów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Pszów ul. Pszowska 534 w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko samodzielnego referenta w Urzędzie Miasta Pszów.”
Dokumenty należy składać do dnia 29 listopada 2023r. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumentów nie odsyłamy. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gmpszow.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Pszów (budynek B) przy ul. Pszowskiej 534
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pani Magdalena Leder – inspektor Referatu Organizacyjnego.