Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pszowie ogłasza nabór na stanowisko Specjalista ds. księgowości w wymiarze jednego etatu.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pszowie- ul. Traugutta 101, 44-370 Pszów
Określenie stanowiska:
Specjalista ds. księgowości – umowa o pracę
Wymagania:
Niezbędne:
1. obywatelstwo polskie, innego kraju Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa europejskiego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2018 poz. 1260 z późn.zm.),
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne,
4. przestępstwo skarbowe,
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków księgowego,
7. spełnianie jednego z poniższych warunków:
ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,
ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 3 – letniej praktyki w księgowości.
Dodatkowe:
1. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy o pracownikach samorządowych;
- Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy o ochronie danych osobowych;
- ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- ustawy o rachunkowości;
- ustawy o finansach publicznych,
2. preferowane doświadczenie przy obsłudze programu księgowego REKORD,
3. preferowane doświadczenie na stanowisku księgowego w jednostce budżetowej,
4. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
5. umiejętność redagowania pism urzędowych,
6. predyspozycje osobowościowe (wysoka kultura osobista, sumienność, systematyczność, kreatywność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres).
Zakres wykonywanych zadań:
1. prowadzenie ewidencji oraz rozliczenia podatku VAT, generowanie plików JPK VAT w systemie FK, sporządzanie, deklaracji VAT-7 i terminowe ich składanie, sporządzanie korekt,
2. terminowe wyliczanie współczynnika struktury sprzedaży (WSS) oraz prewspółczynnika (preWSS) VAT,
3. dekretacja oraz prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych w jednostce,
4. bieżąca kontrola zgodności wydatków z planem finansowym,
5. wystawianie faktur oraz not księgowych,
6. importowanie wyciągów bankowych z banku do systemu FK,
7. sprawdzanie i księgowanie raportów kasowych,
8. prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
9. praca w programie Rekord, Small Business.
Oferty kandydatów muszą zawierać:
1. podanie o pracę,
2. kwestionariusz personalny kandydata,
3. dyplom, świadectwo (kserokopia) ukończenia szkoły wyższej lub średniej,
4. dyplomy i świadectwa (kserokopie) ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji (egzaminy zawodowe, kursy),
5. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9. klauzula informacyjna dla kandydata,
10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
11. oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń ZGKiM danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. praca w budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Traugutta 101,
44-370 Pszów,
2. praca w godzinach: 7:00-15:00,
3. wymiar czasu pracy: 1 etat,
4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Traugutta 101, 44-370 Pszów, w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds. księgowości"
Dokumenty należy składać do dnia 19.07.2023r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumentów nie odsyłamy. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ZGKiM.
Wynik naboru zawierający imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego wyłonionego kandydata zostanie upowszechniony w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń ZGKiM.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Izabela Reguła tel. 32 455 78 81.