Burmistrz Miasta Pszów ogłasza nabór kandydatów do pracy w świetlicy środowiskowej na stanowisku kierownika świetlicy środowiskowej. Aplikacje można składać do 16 września.
Wymagania niezbędne:
• co najmniej 5 letni staż pracy,
• co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,
• wykształcenie: wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika socjalna,psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na dowolnym kierunku, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej,
• znajomość przepisów prawa:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy kodeks postepowania administracyjnego,
- ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- ustawy o wspieraniu i systemie pieczy zastępczej,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Kodeks Pracy,
• obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
• wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
• nie figuruje w Rejestrze Przestępstw na Tle Seksualnym,
• ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie jest karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe przestępstwa popełnione umyślnie,
• cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• kierowanie bieżąca działalnością Świetlicy, działanie w jej imieniu i reprezentowanie na zewnątrz,
• pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników zatrudnionych w placówce,
• nadzór nad statutową działalnością Świetlicy Środowiskowej w Pszowie,
• nadzór nad powierzonym majątkiem komunalnym gminy, zgonie z przeznaczeniem i zasada racjonalnej gospodarki, zabezpieczenie majątku przed pożarem, kradzieżą, dewastacją itp.
• opracowywanie wewnętrznych aktów związanych z funkcjonowaniem Świetlicy Środowiskowej,
• pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych,
• realizacja zadań zleconych przez Burmistrza Miasta w zakresie spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego na terenie miasta,
• wykonywanie zadań wynikających z kontroli zarządczej oraz prowadzenie nadzoru nad realizacją wniosków pokontrolnych,
• wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Świetlicy w ramach działań statutowych,
• opracowanie projektu budżetu Świetlicy Środowiskowej oraz nadzór na jego prawidłowym wykonaniem,
• terminowe rozliczanie dotacji udzielanych z budżetu miasta.
• sprawowanie opieki na wychowankami,
• przygotowywanie projektów uchwał dot. działalności świetlicy,
• sprawowanie nadzoru nad realizacją właściwego standardu opieki i wychowania,
• organizowanie w Świetlicy pracy dydaktycznej, opiekuńczej i wychowawczej.
Wymagane dokumenty:
• kwestionariusz osobowy kandydata (załącznik do ogłoszenia)
• kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, kursy, studia
podyplomowe, egzaminy zawodowe,
• kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
• oświadczenie, iż nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
• oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń UM danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od m-ca października 2022r.
• pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy,
• miejsce wykonywania pracy – Świetlica Środowiskowa Pszów os. Kościuszki 38-40,
• stanowisko związane z pracą z dziećmi i zarządzaniem pracownikami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Pszów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Pszów ul. Pszowska 534 w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem „Nabórna stanowisko Kierownika Świetlicy Środowiskowej.”
Dokumenty należy składać do dnia 16 września 2022r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumentów nie odsyłamy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (www.bip.gmpszow.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Pszów
(budynek B) przy ul. Pszowskiej 534.
Kwestionariusz personalny kandydata jest dostępny w Referacie Kadr Urzędu Miasta Pszów
(budynek B II piętro)oraz na stronie BIP Urzędu Miasta Pszów, jako załącznik do ogłoszenia.
Wynik naboru zawierający imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego wyłonionego kandydata zostanie upowszechniony w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń urzędu Miasta Pszów.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pani Joanna Owczarczyk –
kierownik referatu, tel. 0327160831