1 lipca wchodzą nowe zasady w obsłudze klientów Urzędu Miasta w Pszowie. Wraca możliwość bezpośredniego kontaktu z pracownikami.
Drzwi urzędu będą szerzej otwarte od najbliższego czwartku (01.07) do odwołania. Klienci Urzędu Miasta i Urzędu Stanu Cywilnego mogą załatwiać wszelkie sprawy bezpośrednio kontaktując się z pracownikiem w dniu robocze w następujących godzinach:
poniedziałek, wtorek: 7.30-15.30
środa: 7.30-17.00
czwartek: 7.30-15.30
piątek: 7.30-14.00
Ze względu na obowiązujące przepisy sanitarno-epidemiologiczny klienci zobowiązani są do zachowania wszelkich środków bezpieczeństwa. Po wejściu do budynku należy zdezynfekować ręce, a następnie włożyć maseczkę.
Mimo szeroko otwartych drzwi urzędu zaleca się kontakt z pracownikami Urzędu zdalnymi metodami:
- telefonicznie
- faksem: 32455 86 36
- pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów
- e-mailem: kancelaria@pszow.pl
- za pośrednictwem platformy elektronicznej SEKAP lub ePUAP.
Wykaz adresów i telefonów-----→ Kliknij Tutaj.