Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pszowie ogłasza nabór na stanowisko Pomoc administracyjna w dziale Wodno-Kanalizacyjnym.
Miejsce pracy:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pszowie- ul. Traugutta 101, 44-370 Pszów
Określenie stanowiska:
Pomoc administracyjna – umowa na zastępstwo
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie średnie;
co najmniej 2 - letni staż pracy;
posiadanie obywatelstwa polskiego;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
nieposzlakowana opinia;
znajomość Ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych;
znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
znajomość ustawy – Prawo wodne;
znajomość ustawy – Prawo ochrony środowiska;
znajomość Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
znajomość Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący na terenie działania miasta Pszów;
znajomość Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy Open Office
2. Wymagania dodatkowe:
odporność na stres.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
pełna obsługa procesu zawierania umów z dostawcami ścieków, w tym aneksów, pilnowanie terminowości wynikających z tych umów;
sprawdzanie prawidłowości dokonywanych odczytów wodomierzy;
wystawianie faktur za odprowadzanie ścieków;
merytoryczna windykacja należności za odprowadzanie ścieków (wysyłka not księgowych, wezwań do zapłaty, sprawy komornicze, sądowe, ugody z dłużnikami, pilnowanie nieprzedawniania roszczeń itp.);
obsługa administracyjna pracowników zatrudnionych na oczyszczalni ścieków (korespondencja, zlecenia, zamówienia itp.);
sporządzanie sprawozdań i naliczanie opłat z tytułu korzystania ze środowiska;
pilnowanie terminowości procedury corocznego wdrażania taryf za odprowadzanie ścieków;
terminowe dokonywanie niezbędnych badań osadu i oczyszczonych ścieków oraz ich bieżące porównywanie z pozwoleniem wodno-prawnym (niezwłoczne powiadamianie o ewentualnych przekroczeniach);
obsługa kasowa zakładu;
prowadzenie magazynu ubrań roboczych oraz pracowniczych środków ochronnych;
zastępowanie pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz zamawianiem oleju napędowego do zakładowej stacji paliw i jego rozchodemI - zastępstwo
zastępowanie pracownika zajmującego się sekretariatem –II - zastępstwo
4. Wymagane dokumenty:
kwestionariusz osobowy kandydata (BIP – załącznik do ogłoszenia)
kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, kursy, studia podyplomowe, egzaminy zawodowe
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
życiorys zawodowy (CV) – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
klauzula informacyjna dla kandydata
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń ZGKiM danych osobowych
Warunki pracy na stanowisku:
praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym
praca częściowo w terenie
praca w budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Traugutta 101, 44-370 Pszów
praca w godzinach: 7:00-15:00
bezpośredni kontakt z klientami
wymiar czasu pracy: 1 etat
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Traugutta 101, 44-370 Pszów, w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem „Nabór na stanowiska pomoc administracyjna w ZGKiM”.
Dokumenty należy składać do dnia 30 czerwca 2021 r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumentów nie odsyłamy. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ZGKiM.
Wynik naboru zawierający imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego wyłonionego kandydata zostanie upowszechniony w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń ZGKiM.Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pani Izabela Reguła tel. 32 455 78 81