Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pszowie ogłasza nabór na stanowisko Pomoc administracyjna w dziale Wodno-Kanalizacyjnym.
Miejsce pracy:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pszowie- ul. Traugutta 101, 44-370 Pszów
Określenie stanowiska:
Pomoc administracyjna – umowa na zastępstwo
1. Wymagania niezbędne:
 wykształcenie średnie;
 co najmniej 2 - letni staż pracy;
 posiadanie obywatelstwa polskiego;
 pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
 brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
 stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
 nieposzlakowana opinia;
 znajomość Ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych;
 znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
 znajomość ustawy – Prawo wodne;
 znajomość ustawy – Prawo ochrony środowiska;
 znajomość Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
 znajomość Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący na terenie działania miasta Pszów;
 znajomość Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
 umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy Open Office
2. Wymagania dodatkowe:
 odporność na stres.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 pełna obsługa procesu zawierania umów z dostawcami ścieków, w tym aneksów, pilnowanie terminowości wynikających z tych umów;
 sprawdzanie prawidłowości dokonywanych odczytów wodomierzy;
 wystawianie faktur za odprowadzanie ścieków;
 merytoryczna windykacja należności za odprowadzanie ścieków (wysyłka not księgowych, wezwań do zapłaty, sprawy komornicze, sądowe, ugody z dłużnikami, pilnowanie nieprzedawniania roszczeń itp.);
 obsługa administracyjna pracowników zatrudnionych na oczyszczalni ścieków (korespondencja, zlecenia, zamówienia itp.);
 sporządzanie sprawozdań i naliczanie opłat z tytułu korzystania ze środowiska;
 pilnowanie terminowości procedury corocznego wdrażania taryf za odprowadzanie ścieków;
 terminowe dokonywanie niezbędnych badań osadu i oczyszczonych ścieków oraz ich bieżące porównywanie z pozwoleniem wodno-prawnym (niezwłoczne powiadamianie o ewentualnych przekroczeniach);
 obsługa kasowa zakładu;
 prowadzenie magazynu ubrań roboczych oraz pracowniczych środków ochronnych;
 zastępowanie pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz zamawianiem oleju napędowego do zakładowej stacji paliw i jego rozchodemI - zastępstwo
 zastępowanie pracownika zajmującego się sekretariatem –II - zastępstwo
4. Wymagane dokumenty:
 kwestionariusz osobowy kandydata (BIP – załącznik do ogłoszenia)
 kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
 kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, kursy, studia podyplomowe, egzaminy zawodowe
 kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy
 życiorys zawodowy (CV) – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem
 oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
 oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
 oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
 klauzula informacyjna dla kandydata
 oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
 oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń ZGKiM danych osobowych
Warunki pracy na stanowisku: 
 praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym
 praca częściowo w terenie
 praca w budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Traugutta 101, 44-370 Pszów
 praca w godzinach: 7:00-15:00
 bezpośredni kontakt z klientami
 wymiar czasu pracy: 1 etat
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Traugutta 101, 44-370 Pszów, w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem „Nabór na stanowiska pomoc administracyjna w ZGKiM”.
Dokumenty należy składać do dnia 30 czerwca 2021 r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumentów nie odsyłamy. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ZGKiM.
Wynik naboru zawierający imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego wyłonionego kandydata zostanie upowszechniony w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń ZGKiM.Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pani Izabela Reguła tel. 32 455 78 81



















