W związku z pandemią od 22 marca 2021 do odwołania obowiązują następujące ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miasta w Pszowie.
Godziny otwarcia UM Pszów
poniedziałek, wtorek – 7.30-15.30
środa – 7.30-17.00
czwartek – 7.30-15.30
piątek – 7.30-14.00
W Urzędzie Miasta wyłączona jest bezpośrednia obsługa klientów. Nie dotyczy to jedynie sytuacji, w których obecność osobista jest konieczna, np. by złożyć podpis czy odebrać dokument. Dotyczy to w szczególności:
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- pomocy społecznej;
- świadczenia usług komunalnych;
- budownictwa oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego;
- korzystania z wód;
- ochrony środowiska.
Obsługa klientów odbywa się po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem biura lub referatu. Wykaz numerów telefonów znajduje się TUTAJ. Konieczne jest zachowanie wszelkich zasad sanitarnych, takich jak maseczki, rękawiczki, środki dezynfekujące.
Urząd Stanu Cywilnego realizuje sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego.
Wejście do budynku I Urzędu od strony ul. Pszowskiej będzie otwarte. Przy wejściu zostanie ustawiona „skrzynka podawcza”, do której można składać dokumenty, pisma i wnioski. Jednak nie będą one miały potwierdzenia złożenia.
Korespondencję można także wysyłać pocztą na adres: Urząd Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44 -370 Pszów; faksem 32 455 86 36; e-mailem: kancelaria@pszow.pl; za pośrednictwem platformy elektronicznej SEKAP lub ePUAP.
Wszelkie opłaty powinny być dokonywane przelewem.
Zawieszona zostaje możliwość osobistego składania skarg i wniosków.
Ograniczenia obowiązują do czasu ich odwołania.