Konsultacje społeczne w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na realizację inwestycji związanej z modernizacją systemu grzewczego.
Projekt Uchwały zostaje umieszczony w dniach od dnia 22w gruidnia 2020 r. do dnia 6 stycznia
2021 r. na stronie internetowej Miasta Pszów oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta, projekt będzie również dostępny w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ekologii.
Podmiotami uprawnionymi do konsultacji są:
organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Uwagi i opinie będą przyjmowane w terminie do dnia 06 stycznia 2021 r. w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów / Referat Gospodarki Komunalnej i Ekologii lub elektroniczne na adres: iwloczek@pszow.pl.
Dodatkowych wyjaśnień udzielają pracownicy Referatu Gospodarki Komunalnej i Ekologii, tel. 032/716-08-28.
Ogłoszenie wyników konsultacji nastąpi poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Miasta Pszów oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w terminie do 7 dni od dnia ich zakończenia. Podmioty uprawnione do konsultacji mogą zgłaszać zastrzeżenia do ogłoszonych wyników w terminie 3 dni od dnia ich ogłoszenia.
Ostateczne wyniki z przeprowadzonych konsultacji nad projektem uchwały Rady Miejskiej w Pszowie w sprawie przyjęcia aktualizacji "“Zasad i trybu udzielania dotacji na realizację inwestycji związanej z modernizację systemu grzewczego polegającego na likwidacji źródła ciepła opalanego paliwem stałym, niespełniającego wymagań klasy 5 i wyższej”" zostaną podane do publicznej wiadomości nie później niż 7 dni od ich ostatecznego rozstrzygnięcia.