Burmistrz Miasta Pszów wprowadził ograniczenia w funkcjonowania Urzędu Miejskiego. Nowe zasady będą obowiązywać do 4 grudnia 2020 r. Decyzja została podjęta zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Rady Ministrów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Od 4 listopada 2020 r. Urząd Miasta Pszów oraz Urząd Stanu Cywilnego będą czynny w godzinach:
poniedziałek, wtorek: 7.30 - 15.30
środa: 7.30 - 17.00
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.00
Zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów - z wyłączeniem sytuacji, w których jest to niezbędne dla załatwienia spraw, w zakresie zapewnienia pomocy klientom, w szczególności:
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- pomocy społecznej;
- świadczenia usług komunalnych;
- administracji architektoniczno-budowlanej;
- korzystania z wód;
- ochrony środowiska.
Obsługa osobista klientów odbywa się po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem danego Referatu/Biura przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa oraz z wykorzystaniem maseczek, rękawic i środków dezynfekcyjnych.
Urząd Stanu Cywilnego realizuje sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego.
Wejście do budynku I Urzędu od strony ul. Pszowskiej będzie otwarte. Przy wejściu jest ustawiona „skrzynka podawcza” , do której klienci mogą składać dokumenty, pisma, wnioski (ale bez potwierdzenia złożenia dokumentu).
Klienci mogą również przysyłać korespondencję:
- pocztą tradycyjną na adres : Urząd Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów;
- faksem 32 455 86 36;
- e-mailem kancelaria@pszow.pl ;
- za pośrednictwem platformy elektronicznej SEKAP lub ePUAP https://epuap.gov.pl.
Kontakt klientów z pracownikami Urzędu następuje wyłącznie telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy Urzędu.
Wykaz adresów mailowych oraz telefonów dostępny TUTAJ
Wszelkie opłaty powinny być dokonywane przelewem.
Zawieszona zostaje możliwość osobistego składania skarg i wniosków.