Burmistrz Miasta Pszów ogłasza konsultacje społeczne dotyczące projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych w granicach administracyjnych Miasta Pszów.
Na podstawie art. 5 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) oraz uchwały nr XLII/336/2010 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 22 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultacji z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (t.j.: Dz. Urz. Woj. Śl. Nr 258 z 2010 r. poz. 4052, z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
§ 1. Przedmiotem konsultacji społecznych jest projekt uchwały Rady Miejskiej w Pszowie w sprawie ustalenia wysokości opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych w granicach administracyjnych Miasta Pszów.
§ 2. Konsultacje społeczne przeprowadza się w formie umieszczenia projektu uchwały na stronie internetowej Urzędu Miasta Pszów oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miasta Pszów.
§ 3. Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1057), których działalność statutowa związana jest zadaniami objętymi projektem uchwały.
§ 4. Uwagi i opinie do projektu uchwały można zgłaszać w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, osobiście w Urzędzie Miasta Pszów lub elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@pszow.pl w terminie do dnia 14.08.2020 r.
§ 5. Uwagi i opinie złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia. O zachowaniu terminu decyduje data ich wpływu do Urzędu Miasta w formie pisemnej lub elektronicznej.
§ 6. Do udzielania wyjaśnień oraz przyjmowania uwag i opinii w sprawie przedmiotu konsultacji właściwy jest kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ekologii Urzędu Miasta Pszów.
§ 7. Ustala się termin rozpoczęcia konsultacji społecznych na dzień 04.08.2020 r., a termin zakończenia na 14.08.2020 r. Uwagi i opinie, o których mowa w §4 należy przedłożyć w terminie 10 dni od daty zamieszczenia zarządzenia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pszów.
§ 8. Ogłoszenie wyników konsultacji nastąpi poprzez zamieszczenie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pszów oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Pszów najpóźniej w terminie 7 dni od ich zakończenia.
§ 9. Podmioty uprawnione do konsultacji mogą składać zastrzeżenia do ogłoszonych wyników w terminie 3 dni od ich ogłoszenia.
§ 10. Zastrzeżenia do ogłoszonych wyników rozstrzyga Burmistrz Miasta Pszów.
§ 11. Ostateczne ogłoszenie wyników konsultacji nastąpi po rozstrzygnięciu złożonych zastrzeżeń poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Urzędu Miasta Pszów, Biuletynie Informacji Publicznej oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Pszów najpóźniej w terminie 7 dni od ich rozstrzygnięcia.
§ 12. Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ekologii Urzędu Miasta Pszów.
§ 13. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.