Burmistrz Miasta Pszów zarządzeniem nr BM.0050.49.2020 z dnia 11 marca 2020 r. ogłosił konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Pszowie w sprawie określenia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasta Pszów na lata 2020 - 2032”.
UPRAWNIENI: organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 688).
FORMA KONSULTACJI: Konsultacje przeprowadzone zostaną w formie wyrażenia pisemnej opinii. Zarządzenie podlega zamieszczeniu na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miasta Pszów oraz
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pszów.
TERMINY: Opinię należy przedłożyć w terminie 10 dni od daty zamieszczenia zarządzenia
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pszów. Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości nie później niż w terminie 7 dni od dnia jej zakończenia.
Do udzielania wyjaśnień oraz przyjmowania uwag i opinii w sprawie przedmiotu konsultacji właściwy jest kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ekologii Urzędu Miasta Pszów.
Pełna treść zarządzenia oraz projekt uchwały znajdują się w załączniku.