Urząd Miejski w Pszowie szuka pracowników do Referatu Architektury, Inwestycji i Remontów. Na kandydatów czekają dwa pełne etaty, a nabór dokumentów aplikacyjnych kończy się 6 marca.
Inspektor w Referacie Architektury
Kandydatom na inspektora stawia się następujące wymagania niezbędne:
• co najmniej 4 letni staż pracy,
• wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo lub pokrewne,
• znajomość przepisów prawa, a w szczególności (w zakresie wykonywanych zadań):
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi,
• członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa,
• obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
• ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie jest karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe przestępstwa popełnione umyślnie,
• cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• ocena potrzeb remontowych i modernizacyjnych budynków i lokali będących we władaniu Miasta Pszów;
• pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych i remontowych prowadzonych przez Urząd Miasta w zakresie robót budowlanych;
• przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji;
• sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;
• przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji i remontów;
• przekazanie wykonanych inwestycji wraz z dokumentacją użytkownikowi.
Samodzielny referent w Referacie Architektury
Wymagania niezbędne:
• co najmniej 2 letni staż pracy,
• wykształcenie: wyższe na kierunku gospodarka nieruchomościami, administracja lub pokrewne,
• znajomość przepisów prawa, a w szczególności (w zakresie wykonywanych zadań):
- ustawy Gospodarka nieruchomościami,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
• obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
• ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie jest karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe przestępstwa popełnione umyślnie,
• cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• regulowanie stanów prawnych nieruchomości stanowiących własność Miasta;
• regulowanie stanów prawnych nieruchomości osób fizycznych i prawnych, których części zostały w przeszłości przejęte na rzecz miasta pod poszerzenie dróg na podstawie ustawy z dnia 13 października 1998 r. – przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
• kompletowanie dokumentów i składanie wniosków do Wojewody Śląskiego w celu przejęcia nieruchomości Skarbu Państwa na rzecz Miasta Pszów;
• składanie wniosków w Sądzie Rejonowym w Wodzisławiu Śl. wraz z dokumentacją w celu ujawnienia Miasta Pszów jako właściciela skomunalizowanych nieruchomości;
• koordynowanie działań związanych z eksploatacją, bieżącym utrzymaniem oraz modernizacją oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem nowych ciągów świetlnych,
• rozliczanie oraz kontrolowanie wydatków na pobór energii na oświetlenie uliczne oraz jego konserwacja.
• regulacja służebności przesyłu.
• przygotowanie dokumentów oraz sporządzenie na ich podstawie dowodów OT, PT, LT.
Wymagane dokumenty
Kandydaci na powyższe stanowiska powinni do 6 marca złożyć komplet następujących dokumentów:
• kwestionariusz osobowy kandydata (załącznik do ogłoszenia)
• kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, kursy, studia podyplomowe, egzaminy zawodowe,
• kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń UM danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Pszów ul. Pszowska 534 w zaklejonej i zaadresowanej kopercie. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumentów nie odsyłamy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (www.bip.gmpszow.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Pszów (budynek B) przy ul. Pszowskiej 534.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pani Joanna Owczarczyk – kierownik referatu, tel. 0327160831