Regulamin akcji „MIŚ DLA MALUCHA”
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem akcji jest Miasto Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, NIP: 647-17-04-382.
2. Celem akcji jest wręczenie pamiątkowych misiów (zwanych dalej: misiem) dzieciom urodzonym w 2021 roku wraz z listem gratulacyjnym dla rodziców.
3. Fundatorem zabawki jest Organizator.
§ 2. Warunki uczestnictwa
1. Akcja dotyczy dzieci urodzonych między 1 stycznia 2021 r., a 31 grudnia 2021 r.
2. Miś zostanie przekazany matce lub ojcu dziecka zamieszkałemu wraz z dzieckiem na terenie Pszowa.
3. Misie przyznawane są na podstawie aktu urodzenia dziecka i dowodu tożsamości jednego z rodziców przedstawianych do wglądu w Urzędzie Miasta Pszów.
4. Misie można odbierać w Urzędzie Miasta Pszów w Referacie Promocji, Środków Pomocowych, Kultury i Sportu, który mieści się w II budynku, II piętro, pokój 14 - do 30 stycznia 2022 r. Po tym terminie akcja zostaje zakończona.
5. Ojciec lub matka odbierający misia podpisując oświadczenie wyrażają zgodę na:
• wgląd do dokumentów (akt urodzenia dziecka i dowód tożsamości rodzica) w celu potwierdzenia tożsamości dziecka i rodzica,
• przetwarzanie takich danych osobowych jak imię i nazwisko rodzica i dziecka oraz datę urodzenia dziecka, numer telefonu oraz adres mailowy.,
• wykorzystanie wizerunku rodziców i dziecka w postaci zdjęcia podczas promocji akcji w mediach społecznościowych i na stronie internetowej Organizatora. Zgoda nie jest ograniczona czasowo.
§ 3. Postanowienia końcowe
1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
2. Spory odnoszące się i wynikające z akcji będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad akcji w trakcie jej trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na www.pszow.pl