Informacja dotycząca doręczania decyzji podatkowych oraz informacji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Miasta Pszów.
Urząd Miasta w Pszowie rozpocznie od 1 lutego 2017 roku doręczanie decyzji w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i łącznego zobowiązania pieniężnego oraz informacji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na 2017 rok.
Decyzje o wymiarze podatku oraz informacje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi będą doręczać mieszkańcom naszego miasta gońcy – pracownicy Urzędu Miasta Pszów za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Odbierający potwierdza odbiór pisma własnoręcznym podpisem, ze wskazaniem daty doręczenia.
Doręczanie decyzji podatkowych i informacji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez gońców trwać będzie do dnia 28 lutego 2017r.
Gońcy będą roznosić decyzje i informacje bezpośrednio do miejsca zamieszkania podatników (właścicieli nieruchomości).
Co ważne gońcy doręczają tylko pisma, nie pobierają od mieszkańców żadnych opłat; opłat dokonujemy wyłącznie na konto wskazane w decyzji podatkowej i informacji.